Bosch začíná dělat motocyklové technologie

Tento týden na veletrhu CES v Las Vegas, mezinárodní elektroniky a inženýrská společnost Bosch předváděl s připojením k sadu technologií pro motocykly. Začíná s řídicí jednotkou konektivitu, která spojuje palubní mozek motocyklu s okolním světem, a končí s integrovaným připojení clusteru, který je spojen s jezdcem přes digitální přístrojové desce motocyklu. Mezi je rozhraní s názvem mySPIN který odráží chytrý telefon uživatele – ať už to běží iOS, Android nebo Windows – a jakékoli jiné Bluetooth nebo WiFi s podporou zařízení jezdec chce použít.

Kromě zrcadlení aplikace, jako je navigace a telefonní služby, Bosch připojen motocykl tech udržuje informace o výkonnostních metrik, jako je štíhlé úhly a zatáčení rychlostech. Snad ještě důležitější jsou bezpečnostní systémy – eCall kontakty záchranné služby v oblasti scénářů nehod, bCall pomůže dostat zlomené kolo opravit a iCall spojuje uživatele s silniční asistenční služby. A samozřejmě, Bosch je už předním dodavatelem ABS, kontroly trakce a kontrola stability pro motocykly.

Bosch připojený skútr

KTM bude prvním výrobcem, který využívá tuto připojené motocyklové technologii od firmy Bosch, ale některé funkce budou v čele s rozvíjejícími se trhy, taky. Obrázek výše ukazuje vyhrazená tlačítka pro použití telefonu o tom, co vypadá, že je Bajaj Vespa klon.

Všechny tyto jednostopých technologie jsou působivé. Ale jsou potřeba? Nebo možná více přiměřeně, jsou chtěli? Dva z členů Autoblog je motocykl-jezdecké zaměstnanců sedl k diskusi o meritu všech těchto hypermoderní technologie, a jejich myšlenky byly destilovaná, bod / kontrapunkt stylu, níže.

Chcete-li Farkle nebo ne k Farkle

Pokud se budete držet segment dobrodružství cestovní motocyklové, pravděpodobně jste slyšeli o termínu „Farkle.“ V podstatě dobrodruhy našli potřebu přidat spoustu kousků, cetky, a věcičky jejich jednostopých horské kozy, protože výrobci dosud nabízeli jako volby z výroby. Některé z těchto doplňků jsou praktické předměty, jako jsou dodatečné osvětlení a nosiče zavazadel. Jiní jsou vyšší-tech, jako je navigace a na kole videokamer.

Pojďme se předstírat, ačkoli, že farkling je zcela nový podnik. Můj první motocykl byl jednoválec Suzuki streetbike. To bylo předtím, než smartphony a navigace, takže když jsem začal na výlet a nevěděl, kam jdu, tak bych laminátové směry a mapy, slepte je do palivové nádrže. Obvykle jsem zajel k konzultovat svou mapu – ale ne vždy – hlavně proto, že je to velmi rušivě dívat se dolů na kus papíru s několika sty malých silnic a jména na něm. Není to zdaleka tak rušivě sledovat linku na LCD displeji, který je přímo ve vašem zorném poli.